Přidané zboží
Žádné produkty
Jak dlouho trva záruční doba?
Záruční doba přinejmenším 24 měsíců.
Záruční lhůta začíná běžet až od převzetí věci kupujícím.
Co je nutné vzít k reklamaci?
Je nutné vratít zboží prostřednictvím České Pošty na adresu:
Lorenbag.cz s.r.o
POSTE RESTANTE
Hlučínská 685/4
747 23 Bolatice
Dokladem o zakoupení zboží je pro Lorenbag.cz čislo objednavky, kterou jste obdrželi v e-mailové zprávě hned po nákupu.
Co pak?
Během prvního půl roku od převzetí věci si kupující může vybrat mezi opravou a výměnou, a není-li to možné, tak mezi slevou a odstoupením od smlouvy. Podmínkou však je, že kupující před převzetím věci o vadě nevěděl nebo ji sám způsobil.
Po prvním půlroce - bezplatná oprava nebo výměna prodejcem
Ve zbytku záruční doby máte právo na bezplatnou opravu, jde-li o odstranitelnou vadu. Prodávající se však může rozhodnout, že místo opravy vám rovnou zboží vymění za jiné, takzvaně bezvadné.
Teprve pokud vadu nelze odstranit (oprava není možná), máte nárok na výměnu nebo můžete od smlouvy odstoupit, tedy nechat si vrátit peníze. Volba je na zákazníkovi.
Rozhodnutí o reklamaci
Podle zákona musí prodávající (nebo jím pověřený pracovník) rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se však nezapočítává "doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady".
Do kdy by měla být reklamace vyřízena?
Každopádně musí reklamace - včetně odstranění vady - být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit jen v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.
Reklamace týkající se tašek a kufrů opatřených kolečky se nevztahuje na běžné, přirozené opotřebování koleček z důvodu běžné exploatace (doporučujeme používat kolečka na rovném povrchu a relativně krátkých úsecích, např. v prostoru nádraží, letiště).
POZOR: K balíku přiložte čitelně vyplněny formulář pro reklamaci.
Formulář ke stažení
Rychle a bezpečně
Rádi zodpovíme Vaše dotazy
GoPay nebo bankovní převod na účet v České bance.